'עוברים לקדמת הבמה'

ברוכים הבאים לפודקאסט (זוכה מקום 3 לשנת 2021 בקטגוריית שיווק ופרסום על פי מגזין גיקטיים) שבו תקבלו כלים פרקטיים, מוטיבציה והשראה לצאת לאור עם התוכן הייחודי והמקצועיות שלכם ולעבור ל"קדמת הבמה" הן בפן העסקי והן בפן האישי.

הפודקאסט משלב ראיונות עם אנשים שעשו "דרך" והפכו את הבמה לחלק קבוע מחייהם מהם תוכלו לקחת רעיונות ולקבל תובנות ומוטיבציה שיעזרו לכם בדרככם וכן מפרקי סולו בהם אני לוקח כל פעם נושא אחר ונותן לכם כלים מקצועיים ופרקטים. 

תבלו 🙂

הפודקאסט

שחר כהן – NLP מאסטר וטריינר – בעל ערוץ היוטיוב והפודקאסט המובילים בארץ בתחום הפסיכולוגיה וההתפתחות האישית שיש לו כ-50,000 עוקבים בשיחה פתוחהבה דיברנו על:

איך אדם מופנם יכול לבנות את האוטוריטה שלו, איך מפתחים קהילה גדולה שצורכת את התכנים שלך, איך מחברים בין עשייה "רוחנית" לכסף, קצת על אסטרטגיות לבניית "קליניקה" מלאה וכמובן מידלנו הרבה מאד מהדברים ששחר עשה בדרך שהביאו אותו להיות אדם בעל השפעה רחבה ודמות להשראה ומוטיבציה לרבי

יניב זייד המכונה ד"ר שכנוע – ד"ר למשפטים, כלכלן, סופר רבי מכר ומרצה מבוקש בשיחה מרתקת על:

איך בונים מותג מצליח ויציב לשנים רבות, איך פורצים ומצליחים גם מעבר לים, איך להוציא ספר בארץ שיהיה רב מכר, האם הוצאת ספר היא השקעה כלכלית טובה (או בזבוז זמן וכסף) ועוד לא מעט תובנות מעולם ההתפתחות האישית.

ריי שגב – דוגמנית של העולם החדש, יזמית ואקטיביסטית לשינוי אידיאל היופי.

בפרק עם ריי דיברנו על איך להפוך את הייחודיות שלך לכח וריי משתפת את הדרך הייחודית שלה ואת המעבר שלה מאחורי הקלעים אל קדמת הבמה לאחר שהבינה שהחסרונות שלה הם בעצם החוזקות שלה.

פרק מיוחד לכל מי שמרגיש שיש בו משהו מיוחד והיה רוצה לזקק את הבידול ולרתום את ה"כח" שלו ולהפוך אותו ליצירת חייו.

מומחית לתת המודע, מייסדת שיטת פרואקטיב ובעלת המותג 'מי טל תכשיטי עוצמה' בשיחה על:

  • איך למצוא את ההוויה והתדר היחודיים שלך

  • איך מוצאים איזון בחיים האישיים והעסקיים

  • מה עושים כשלא הולך

  • איך מתחברים לאמת שלך ומגיעים לתוצאות גבוהות

  • וכל מה שקשור לחיבור בין רוח לחומר

  • למה עליכם להיות בקדמת הבמה
  • מה קרה לי ולעסק שלי ברגע שהתחלתי להרצות בפני קהל
  • איך לבנות הרצאה אפקטיבית כך שתמשוך את הקהל, תייצר סקרנות והקשבה גבוהה ואיך אתם תהפכו למרצים משפיעים ומשאירים חותם.

פרק חובה למי שכבר מרצה או רוצה לצאת לאור עם הרצאה חדשה.

אסף חמץ מנכ"ל חב' NANOOK חברה לצילום סרטוני וידאו לחב', ארגונים ובעלי עסקים ודיברנו על:

  • למה וידאו זה כזה חשוב לעסק
  • איך מייצרים סרטונים ויראליים
  • מהו סטוריטלינג
  • איך לספר את הסיפור שלך בצורה ש"תיגע" באנשים
  • עקרונות חשובים לוידאו סטוריטלינג ועוד..

'איש משפחה' – הוויה, עשייה, דרייב, חומר, רוח – שיחה מיוחדת על מה מניע אותנו, איך צומחים ועולים שלבים בהוויה שלנו, איך הופכים לאדם משפיע ולמה לאחל למישהו שיהיו לו בעיות שעד היום הוא לא התמודד איתן זה דבר טוב..
גיא מנדלסון – מרצה בחסד, יזם, בעלים של משרד עו"ד ומנטור ומייסד קהילת 'אושר כלכלי'

נורית בר – מנטורית לעבודה עם ארגונים, בעלת תכנית הליווי והקהילה 'לעבוד עם הגדולים'. בפרק דיברנו על איך להיכנס לעבוד עם ארגונים, איך מגישים הצעות מחיר, למי פונים בארגון, דגשים לעבודה עם ארגונים, תמחור ועוד… פרק מיוחד וחובה לכל מי שמעוניין להרצות או לתת שירות לארגונים.

'האדם מחפש משמעות' – איך להתחבר לייעוד שלך ולמצוא משמעות. ארז משתף במסע שלו כיזם, הייטקיסט  וסופר שהתחבר לעצמו דווקא במקומות הכי שונים והכי רחוקים..

"המנטור של המנטורים" שהגיע לעשות שתופי פעולה עם אנשים כמו ביירון קייטי, דיפאק צ'ורה, אקהרט טולה, רובין שארמה ועוד..

'לצעוק את החלומות' – עליות, מורדות, קצת הורות, הגשמה, אתגרים שבדרך, להמציא את עצמך מחדש והכי חשוב – איך להישאר נאמן למי שאתה

איך ביום בהיר איבדה את בעלה, נשארה עם 4 ילדים וחוב של 8 מליון שקלים ואיך שינתה את חייה והפכה ליועצת ארגונית, מרצה מבוקשת ובעלים של ISSUE מיזם להתנהלות כלכלית נכונה

איך הגיע גל צחייק "במקרה" לפתוח את המכללה הכי גדולה ומצליחה בארץ ללימודי NLP. איך מילד ביישן הפך למרצה מבוקש שהוצג ב-FOX,NBC ו-CBS ומהם סודות להשפעה, הצלחה ואיך הופכים למרצים מעוררי השראה.

שפת גוף והשפעה:

בפרק מעיין משתפת איך פעמיים הגיעה לתחתית ואיך הגיעה למסקנה שמה שיעלה אותה על דרך המלך הוא מומחיות לשפת גוף.

קצת פוליטיקה, קצת טלויזיה, הרבה ערך ו…. במהלך הפרק תדעו עם רומן זדורוב משקר או לא.. בקיצור, פרק מרתק!

ליאון רוזנברג, מאיה קוסובר, שלי סבר ואנוכי.
פרק מיוחד לפודקאסטרים:
מה עושה פודקאסט לאיכותי, מיהו פודקאסטר טוב,
למה כולנו בעולם הזה, נק' הצלחה (וגם שפל) בקריירה, המון צחוק וגם עומק.. 
פרק חובה לכל מי שעוסק או רוצה לעסוק בפודקאסטים.

'עושים עסקים גדולים:

מיטל – אשת עסקים. מדריכה ומלווה עסקים להביא הרבה לקוחות, לגדול ולהרוויח טוב. בראיון הא משתפת את הדרך שלה לקדמת הבמה, מה עבד לה ומה לא ואיך הבינה שיש רק דרך אחת להצליח והיא – לשחק 'All IN'

עדי מאור סיסו – מאמנת לאפקטיביות, מיקוד, תכנון ושינוי הרגלים ומנטורית אלופה… בפרק עדי משתפת בדרך שלה. איך הגיעה לעסוק בתחום הזה יחסית די במקרה (או שלא), איך עזבה את הצבא אחרי הרבה שנים, ובמקום להתברג בחב' הייטק מצאה את עצמה בתקופה בעייתית למציאת עבודה, איך בשנת הקורונה היא מצאה את עצמה ממציאה את עצמה (שוב פעם) מחדש ממש במקרה. איך היא משלבת אמהות עם קריירה מצליחה, ומצליחה להגשים את עצמה ותמיד להיות נאמנה לדרך שלה.

ראיון עם 2 בעלות עסק בתחילת דרכם, טל זיו – מלווה אנשים לבניית מוצרי תוכן וידע להגשמה אישית ועסקית הדס פלג ירדן – מלווה נערות לשיפור ובניית דימוי עצמי גבוה. בראיון משתפות הדס וטל – איך ניתן לבנות עסק עצמאי במקביל תוך כדי עבודה כשכירה, מהם הפחדים והלבטים שמלווים אותן, איך פורצים את תקרת הזכוכית של עצמך ומה הן עושות בשביל לבנות את העסק שלהן. פרק מיוחד במיוחד עבור מי שנמצא בתחילת הדרך ועובד גם כשכיר אבל חולם להצליח בגדול ולהגשים את עצמו.

בראיון משתפת קרן את החיים שלה ב"צל"… 
את הדרך שעשתה עד שהחליטה כאם יחידנית לעשות שינוי ובמקביל לקליניקה שלה, עזבה את המקומות בהם הכשירה ב-NLP והחליטה לפתוח בי"ס להכשרות ולליווי מטפלים משל עצמה.

בראיון מורן משתפת איך נולדה עם שיתוק מוחין שהתגלה ממש במקרה, איך הנכות שלה השפיעה על הילדות שלה (או שלא), התגייסה לצה"ל (למרות שלא רצו אותה), נבחרה למצטיינת נשיא, התחתנה והקימה משפחה וכיום היא מרצה מעבירה הרצאות מעוררות השראה על סיפור החיים שלה.

 
שלומית ועדי שוסטר (אמא ובת) – מדריכת הורים ומנהלת המדיה החברתית של "מתפתחים ביחד", משתפות איך מהמקום בו כל הבית עלול להתרסק כלכלית בגלל השינויים בתקופת הקורונה, הן הצליחו להצמיח עסק ממש מ-0 ועד להצלחה כלכלית, מ-166 עוקבים ל – 16,000 בשנה, קהל עוקבים מטורף, הזמנות לתכניות טלוויזיה ושתפ"ים עם חב' גדולות. ראיון מרתק!

בראיון איתן משתף בהתמודדויות שלו כאשר נאלץ לפרוש מכדורגל ובכלל איך זה להיות בקדמת הבמה של הכדורגל – חשוף לביקורת ולפרשנויות ואיך נכנס לעולם האימון המנטלי וההתפתחות האישית. איתן חושף מהי חסינות מנטלית, מהם ההרגלים של הווינרים הכי גדולים ואיזה שלבים הוא עבר בקריירה שהציבו אותו כמאמן מנטלי של קבוצות כדורגל ואנשי עסקים

 
איך ניתן לתעל את היכולות שלך לכדי עשייה אפקטיבית ואיך הצליחה שלי לעשות שינוי גדול בחייה ולהיות אחת שעוזרת לאנשים להגשים את עצמם. שלי מוכרת כ"לוכדת החלומות" שעוזרת לאנשים להגיע לתוצאות עסקיות גבוהות

שירלי משתפת איך נולדה למשפחה עם נסיבות מאד מיוחדות ואחרי שנים כשכירה, הקול הפנימי שלה גבר והיא עשתה שינוי (מהפך אם תרצו), הפכה למרצה מבוקשת ואף הגיעה להרצות על בימת טד העולמית פרק שלא תרצו לפספס

 
בראיון דיקלה משתפת איך הגיעה לעולם הדיגיטל ואיך עשתה שינוי באמצע החיים והפכה לאחת המובילות בתחום של בניית נכסים דיגיטליים, יצירת קורסים, וובינרים הדרכות לייב ועוד.. 

עדי מאמנת לשמחת חיים והגשמה,  משתפת בסיפור החיים שלה שהביא אותה להיות אדם אופטימי ושמח ואיך היא יצרה ב-10 אצבעות עסק מצליח בו היא מרצה באופן קבוע ומלווה אנשים להגשמתם 

 

היא בעלת קליניקה שצריך להזמין לה תור שבועות מראש, NLP TRAINER ואחת המרצות NLP הכי עסוקות בארץ – שלי משתפת בדרך חתחתים הייחודית שלה!

 

NLP TRAINER ומרצה להתפתחות אישית – איך עושים טרנספורמציה בזמן אמת והופכים מאדם מופנם למנהיג של עצמך ושל אחרים. הדרך המיוחדת אותה עופר בנה ובונה ב-10 אצבעותיו והפך לאחד שיש לו אלפי עוקבים אחרי הסרטונים שלו וההרצאות שלו

 

אבירם היכל – המומחה מס' 1 בישראל לשיפור קשב וריכוז ללא תרופות מספר על הדרך הפתלתלה שלוותה בלא מעט קשיים, עד שהגיע למלא את בית ציוני אמריקה באופן קבוע והשפיע על אלפי הורים וילדים ללמוד טוב, נכון וקל יותר.

 

מומחית לתקשורת מקרבת, NLP TRAINER, מאמנת זוגית ואישית.

בפרק משתפת הילה איך עשתה את הצעד ה"מלחיץ" ועברה מניהול מרצים מאחורי הקלעים לקידמת הבמה וכיום יש לה עסק שמשלב הרצאות באופן קבוע.

פרק #2 - לירן ווייס

ואוו, איזה איש…

איך הפך לירן ממפוטר הייטק למומחה מס' 1 בארץ לאטסי וזירות מסחר אחרות.

בראיון חושף לירן איך כאדם ש"לא נולד לבמות" – הפך להיות מרצה ומורה מצליח שמוביל קהילות של אלפי לקוחות ומרוויח את עיקר לחמו מעמידה מול קהל.

פרק #1 - ערן שטרן

ראיון עם ערן שטרן – מנטור עסקי ומרצה שעוזר לאנשים לעשות טרנספורמציה בחיים האישיים והעסקיים. ערן כתב את הספרים: "להגשים" ו"להתעורר" והוא משתף בסיפור האישי שלו: איך עשה את המעבר משכיר מופנם באינטל, למרצה ומנטור מבוקש שעובדד עם המנטורים הגדולים בעולם. 

דילוג לתוכן